خطوط اطراف چشمانم

اطراف چشمام خطوط بیشتری پیدان

همهء اونها تو آخرین سال اومدن بهمراه گریه به تو، به من، به ما

 

من تو زندگیِ کی لیلا شده ام

مجنون که خیلی وقته رفته

این چه جور سوختن غریبی یه

من که می سوزم تو خاموش می شی

 

خب حالا برای چی من اینگونه ام

حالا برای چی من تو گذشته ام

شاید هم :

 

حالا من تو را عاشقم

اینجا به تمامی در کنارتم

حالا یا دستمو بگیر

یا دیگه از انتظار حرفی نزن

 

اصلاْ خیلی خیلی خیلی ژولیده ام

 

روحم بین دو تا اوج تو آمد و رفته

امروز زمان سرریز نکنه، بمونه، من از درون تو کوچ خواهم کرد

 

ولی حالا چرا، چرا اینگونه ام

چرا حالا تو گذشته ام

شاید هم:

 

حالا من تو را عاشقم

اینجا به تمامی در کنارتم

حالا یا دستمو بگیر

یا دیگه از انتظار حرفی نزن

 

اصلاْ خیلی خیلی خیلی ژولیده ام

 

Shebnem Ferah - برگردان : نادر امید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد